גודל מודעות בפייסבוק
מדריך כיס מקוצר לגדלי תמונות
פייסבוק מתעדכנים באופן קבוע ואיתם גודל התמונות המומלץ לשימוש במודעות והמראה של הדף העסקי. כאן תמצאו את המדריך המקוצר לגודל המודעות בפיייסבוק, נכון לינואר 2017.
קודם כל, האם התמונות בדף הפייסבוק שלך מעודכנות?
חשוב לשמור על נראות דף העסק- הוא מלווה את מודעת הפייסבוק שלך וגולשים יגיעו אליו להתרשמות. מומלץ לשים לב לשינויי הגדלים בפייסבוק על מנת לא לפגוע בנראות של הדף.
גודל תמונת פרופיל בפייסבוק
תמונת הפרופיל היא הפנים של העסק שלך והדבר הראשון אותו משתמשים רואים כאשר הם נתקלים בדף שלך, בין דפי המתחרים.
גודל תמונת פרופיל הוא 600X600, כאשר למשתמשים הוא מוצג בבגודל 170×170 פיקסלים במחשבים, בגודל 128×128 פיקסלים בסמארטפונים ובגודל 36×36 פיקסלים ברוב הטלפונים שאינם סמארטפונים.
גודל תמונת קאבר בפייסבוק
תמונת הקאבר מתפקדת כחזית העסק שלך- היא צריכה להיות יפה ויזואלית, ממוקדת מטרה וכמובן- להיראות לא פחות ממצויין בכל המסכים.
גודל תמונת הקאבר הוא 851X315, כאשר לגולשי סלולרי הוא מוצג ברוחב 640 בלבד.
כעת, אפשר לעבור למודעות הפייסבוק:
ישנם סוגים שונים של פוסטים בפייסבוק וכל אחד מהם מותאם למטרות קידום שונות כגון: להעלות את מעורבות האוהדים בדף הפייסבוק, להפנות גולשים לאתר חיצוני, להפוך אוהדים ללידים, ועוד.
כל סוג של מודעת פייסבוק דורש גודל שונה של תמונה ולכן יש לתכנן את מטרת הפירסום לפני שמתחילים לעצב את המודעה. ריכזנו עבורכם את סוגי המודעות הפופולריים ביותר וגודל התמונה הנחוץ להן.
שימו לב - הגבלת טקסט על גבי התמונה
פייסבוק מגבילים את כמות הטקסט הניתן לפרסם על גבי תמונה מקודמת (פרסום ממומן). ההגבלה הנוכחית היא 20% כאשר מודעה החורגת מכך, תיחשף לפחות גולשים.
ניתן לבדוק בעצמכם אם המודעה שלכם עומדת בכללי פייסבוק.
מה סוג מודעת הפייסבוק האפקטיבית ביותר עבורכם?
צרו קשר להתייעצות - נשמח לשמוע מכם!
[contact-form-7 id="2099" title="יצירת קשר עם שיפרון"]