הכירו את קהל האוהדים שלכם
התאימו את אסטרטגיית הפרסום לקהל האוהדים
אסטרטגיה שיווקית תמיד מתחילה בהגדרה מדוייקת של קהל היעד – הלקוחות. הדף העסקי בפייסבוק מכיל נתונים רבים ולכן הוא מכרה זהב המאפשר הצצה אמיתית על האנשים המתעניינים בך.
ריכזנו עבורכם על מה חשוב להסתכל תחת Insights בדף הפייסבוק וכיצד ניתן להשתמש במידע הזה כדי להתאים את אסטרטגיית הפרסום שלנו:
מתי האוהדים שלכם פעילים?
גלו את הימים והשעות הפופולריים
'פוסטים' בתפריט, חושף בפנינו מתי האוהדים שלנו מגיבים לפוסטים אשר אנו מעלים לדף ואלו סוגי פוסטים פופולריים בדף. השתמשו במידע על מנת לפרסם פוסטים בזמנים בהם האוהדים שלכם פעילים ובסגנון האהוב עליהם (תמונה, קישור או טקסט).
מה מאפיין את האוהדים שלכם?
חתך גיל, מין, מיקום ועוד
החתכים תחת 'Page Views' מאפשרים לנו הצצה מעמיקה יותר לגבי מי האוהדים שלנו. כאן ניתן לגלות חלוקה לפי גיל, מין, מיקום ואפילו סוגי המכשירים בהם הם משתמשים כאשר הם נכנסים לדף. מידע זה מאפשר לנו לוודא שקהל האוהדים שלנו תואם לדף. למשל, אם הדף שלנו מקדם עסק פיסי בהרצליה, הקהל צריך להתגורר (לפחות מרביתו) בהרצליה והסביבה. מידע זה מאפשר לנו גם להתאים את התכנים שלנו לקהל הקיים, כגון מבצעים מבוססי מיקום ואף לוודא שהפוסטים שלנו נראים במיטבם בסוגי המכשירים הפופולריים בהם משתמשים.
מי האוהדים המעורבים בדף?
זהו את האוהדים הפעילים בדף
אפשרות 'People' מאפשרת לנו הצצה אל האוהדים הפעילים בדף שלנו. לפני שאתם יוצאים עם קמפיין הדורש מעורבות מהאוהדים (תגובה, שיתוף וכו') – בדקו שהקמפיין אטרקטיבי בעיני הקהל הפעיל שלכם על מנת שיהיה פופולרי בדף. למשל, אם רוב האוהדים הפעילים הם צעירים בני 18-24, נשמור על שפה תואמת לגיל וניתן יהיה להניח שקמפיין המבקש לייק לדף, שיתוף לפוסט ותגובה, לא ירתיע אותם באותה מידה כמו קהל מבוגר יותר.
ישנם עוד דברים רבים אשר ניתן ללמוד על קהל הלקוחות ולהשתמש בהם לשיווק ועל כך נפרט בפוסט הבא שלנו, בנושא רימרקטינג.
תאמו פגישה או התייעצות עוד היום!
ההכרה העמוקה שלנו עם עולם חוויית המשתמש ועולם הפרסום, יוצרת את השילוב המושלם הדרוש להתאמת האסטרטגייה לקהל היעד הרצוי והמצוי. כמו כל הדברים הגדולים, צריך להתחיל בצעד אחד קטן – אז צרו קשר ונטיס את העסק שלכם לשמיים!